Laden...

Klantenservice

Hier vind u informatie over bestellen,algemene voorwaarden, betalingen, klachtenafhandeling, veiligheid en privacy.

 

Algemene voorwaarden

Contact

Verzendkosten

Klachtenafhandeling

Veiligheid en privacy

 


10 meest gestelde vragen:

 

1. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt met ons contact opnemen via ons contactformulier of telefonisch.


2. Kan ik advies krijgen over een product?

Onze medewerkers adviseren u graag over onze producten.


3. Wat betekend het Webshop Keurmerk?

Wij zijn aangesloten bij dit keurmerk. Dit betekend dat u bij ons veilig online kunt bestellen. Stichting Webshop Keurmerk toetst ons bedrijf voortdurend op naleving van de voorwaarden.


4. Is uw webshop beveiligd voor mijn persoonlijke gegevens?

Wij maken gebruik van een SSL-verbinding. Uw betalingen worden bij ons via een veilige SSL-verbinding verzonden.


5. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij streven erna om alle bestellingen binnen 48 uur thuis te bezorgen (ook op zaterdag en mits voorradig).


6. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat is mogelijk. Neemt u dan direct contact op met onze klantenservice.


7. Ik ben wat vergeten te bestellen, wat kan ik nu doen?

Neem zo snel als mogelijk contact met ons op. U kunt ook een extra bestelling plaatsen. Geeft u bij die bestelling als verzendmethode aan: afhalen bij PVC Hoogeveen (zo betaald u geen extra verzendkosten). Bij de opmerkingen geeft u aan: uw ordernummer van de eerste bestelling en u verteld: graag mee verzenden.


8. Wat kan ik met een account?

Met een account kunt u eerdere bestellingen inzien. U kunt ook 1 of meerdere inhoud van uw winkelwagen opslaan in uw account om later weer verder te gaan. Ook kunt u de actuele orderstatus zien van uw bestelling. 


9. Op welke wijze kan ik betalen?

U kunt bij ons betalen met: iDEAL, onder rembours of contant.  


10. Kan ik veilig betalen?

Ja dat kan zeker. Alle betalinggegevens worden gecodeerd verzonden via een SSL protocol. Voor verzending van bankgegevens maakt het protocol gebruik van een beveiligde verbinding tussen de browser en een secure internet server. 

Bent u aan het winkelen op pvchoogeveen.nl en heeft u uw bank- of creditcardgegevens niet bij de hand of komt u uit België? Of vindt u het prettiger om op een later moment af te rekenen? Dan kunt u kiezen voor vooruitbetaling per overschrijving. Nadat u hiervoor gekozen heeft ontvangt u een e-mail met de gegevens die u nodig heeft om de betaling te kunnen verzorgen. U maakt het geld over naar onze rekeningnummer NL51RABO0111575230 (BIC: RABONL2U Bank: Rabobank). Wij krijgen automatisch bericht wanneer uw betaling is bijgeschreven. Op dat moment versturen wij uw bestelling. U heeft 10 dagen de tijd om de betaling te verzorgen. Mocht uw betaling niet binnen 10 dagen ontvangen zijn, wordt uw bestelling automatisch door ons geannuleerd.