Laden...

Klachtenafhandeling

Ik ben ontevreden of heb een klacht over uw product(en)?

Indien u niet tevreden bent of u heeft een klacht over een product dan kunt u het bij ons ruilen of retourneren. U kunt ons contactformulier hiervoor invullen, u ontvangt binnen 48uur een reactie van ons. Bellen kan ook op: 06-53368069. U heeft bij ons een afkoelings termijn van 14 dagen (dit geld niet voor speciaal gezaagde producten). Indien uw klacht niet na wens is opgelost, heeft u de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl).


Betaal ik verzendkosten wanneer ik mijn bestelling retourneer?

De kosten voor een retourzending zijn voor de koper, behalve wanneer wij u onverhoopt een verkeerd product hebben toegestuurd. U kunt dan contact opnemen met de klantenservice.


U heeft een klacht over onze dienstverlening of bezorging?

Heeft u een klacht dan kunt u dat doorgeven via ons contactformulier. Wij streven ernaar binnen 48uur te reageren op uw klacht.